Rengastien Autotarvike
Varaosat Renkaat Huolto Yhteystiedot Rekrytointi

NGK-Sytytystulpat

Kun "kipinä hyppää", NGK on aina mukana. Yritys toimittaa ensiasennustulppia johtaville henkilöautojen ja moottoripyörien valmistajille, niitä käytetään voittoisissa F1-autoissa, kilpamoottoripyörissä ja tietenkin päivittäisessä liikenteessä.

NGK näyttää tietä täytettäessä korkeimpia laatuvaatimuksia. NGK:n edistykselliset tekniikat kestävät äärimmäisissäkin oloissa. Valikoimamme ja palvelumme eivät jätä toivomisen varaa.

NGK:n sytytystulpat ovat niin hyväksi havaittuja kuin edistyksellisiäkin. Ne ovat oikea vaihtoehto, kun teho on maksimoitava ja samalla ympäristön kuormitus on minimoitava.

69ae0a31b4

Sytytystulppia koskevia vaatimuksia

 

Sytytystulpan kipinän on sytyttävä ehdottoman luotettavasti, jotta bensiinimoottori toimisi oikein ja tehokkaasti. Sytytyshäiriö voi johtaa esimerkiksi siihen, että ilma-polttoaineseos virtaa palamattomana pakoputkistoon ja palaa vasta katalysaattorissa. Vain muutama sytytyshäiriö voi riittää vaurioittamaan katalysaattoria tai tekemään siitä täysin käyttökelvottoman.

Sytytyksen oikea ajoitus

Sen lisäksi kipinän on sytyttävä juuri oikealla hetkellä. Ihanteellinen hetki on juuri ennen kuin mäntä saavuttaa ylimmän asentonsa ja puristus on suurin. Liian aikainen tai myöhäinen sytytys rajoittaa moottorin tehokkuutta ja johtaa suurempaan polttoaineen kulutukseen sekä suurempiin pakokaasupäästöihin.

d99d528c77

NGK sytytystulpat – varma kipinä

 

NGK:n täydellisessä sytytystulppamallistossa on paljon erilaisia sytytystulppatyyppejä:
vakiosytytystulpasta jalometallitulppaan ja kaksoisjalometallisytytystulppaan. NGK:lla on siksi optimaalinen ratkaisu lähes joka moottoriin.

V-Line ja LPG LaserLine - täydelliset huoltamoihin ja korjaamoihin

V-Line ja LPG LaserLine - täydelliset huoltoihin ja korjauksiin V-Line ja LPG LaserLine, jotta liikkeet ja korjaamot voisivat toimia tehokkaasti.

328a087501

Iridium IX - vaihtoehto vielä enemmän tehoa haluavalle

Monet valmistajat käyttävät ensiasennukseen näitä suurtehosytytystulppia, joissa on iridiumista valmistettu keskielektrodi. Se kehitettiin erityisesti uusimpia moottoritekniikoita varten, mutta se sopii standardityypin vaihtoehdoksi myös vanhempiin malleihin, kun tehoreservi halutaan käyttää täysin hyväksi.

Erityistä:

  • Elektrodin materiaali iridium on lähes kipinäeroosion kestävää.
  • Iridium mahdollistaa erityisen kapeat keskielektrodit, läpimitta vain 0,6 mm.
  • Kun keskielektrodi on ohut, suurempi määrä syttyvää seosta saavuttaa kipinän. Seos syttyy varmasti ja liekkirintama leviää paremmin.

Laadun takuu ensiasennusosat

Lukuisat NGK:n sytytystulpat ovat ensiasennusosia. Autonvalmistajat käyttävät noin kaksi kolmannesta vuodesta 2000 NGK:n henkilöautoluetteloon lisättyä tuotetta. NGK toimittaa huoltokorjaamoille vastaavan laatuisia varaosia pian sarjatuotannon alettua.


 V-Line: kaikkien aikojen menestynein sytytystulppamallisto

V-Line on markkinoiden tarpeisiin sovitettu ja erittäin käytännöllinen - ainutlaatuinen menestysresepti. NGK lanseerasi malliston vuonna 1991 ja sitä on myyty sen jälkeen yli 200 miljoonaa kappaletta.

Optimaalinen sytytystulppa, laaja markkinoiden peitto

V-Line sovitetaan jatkuvasti ajoneuvokantaan. Se käsittää nykyään 39 sytytystulppatyyppiä ja tarjoaa aina optimaalisen sytytystulpan yli 4 000 automalliin - markkinoiden peitto on 90 %. NGK:n lyhytnumerojärjestelmä auttaa löytämään tai tilaamaan nopeasti autoon sopivan sytytystulpan.

c81230bc97

kaikkien aikojen menestynein sytytystulppamallisto

Tekniikkaa, joka puhuu puolestaan

Kolme neljännestä valikoimasta on ensiasennusosia. V-Line käsittää vakiotulppien lisäksi platina- tai kaksoisplatinasytytystulppia. 22 V-Line -tyypissä on patentoitu keskielektrodin V-lovi, joka todistetusti parantaa palamista.

V-Line -sytytystulpat paitsi takaavat tehokkaan työskentelyn korjaamossa, myös sytyttävät tehokkaasti ja parantavat moottorin hyötysuhdetta ja auttavat siten suojelemaan ympäristöä.

Valikoima lyhyesti:

  • markkinoiden peitto yli 90 %
  • Luotettava lyhytnumerojärjestelmä takaa sopivan tyypin nopean löytymisen ja helpon jälkitilauksen
  • Useita jalometallityyppejä ja patentoitu V-lovi
  • Erittäin varma sytytys, ympäristöä säästävä palaminen

LPG LaserLine: erikoistulpat kaasumoottoreihin

 

Yhä useampi sarjavalmisteinen auto kulkee maakaasulla ja yhä useampi kuljettaja muuttaa bensiinimoottorin nestekaasukäyttöiseksi. Kaasun palaminen eroaa kuitenkin huomattavasti bensiinin palamisesta, joten NGK on kehittänyt erityisiä sytytystulppia kaasumoottoreita varten ja koonnut ne "pikakiertovalikoimaksi". LPG LaserLine.

Mallisto käsittää kahdeksan erikoissytytystulppaa ja kattaa siten noin 95 % Euroopan autoista, jotka voidaan muuntaa kaasukäyttöisiksi, NGK:n hyväksi havaittu lyhytnumerojärjestelmä nopeuttaa sopivan sytytystulpan löytymistä.

c1c50a44ba

LPG LaserLine: erikoistulpat kaasumoottoreihin

Valikoima lyhyesti:

  • Kaasumoottoreihin: LPG ja CNG
  • Vain kahdeksan tyyppiä: kattaa 95 % markkinoista
  • Kaksoisjalometallimalli: laserhitsattu
  • Erikoispinnoite: suojaa ja helpottaa irrottamista
  • Ongelmaton asennus: kärki säädetty valmiiksi oikein
  • Hyväksi havaittu: NGK:n lyhytnumerojärjestelmä

 






Tästä linkistä NGK Online-luetteloon

 1e1894c361